logo
Rəqəmsal marketinqdə 2024-cü il üçün trendlər

Rəqəmsal marketinq sahəsi olduqca dinamik bir sahədir. 2024-cü və ondan sonraki illərdə rəqabətqabiliyyətli qalmaq üçün iş adamları və sahibkarlar yaranan tendensiyaları qabaqcadan görməli və onlara uyğunlaşmalıdırlar. Bu gün rəqəmsal marketinqin gələcəyini formalaşdıran əsas tendensiyaları barədə danışacağıq.

google və süni intellekt
 

 SGE (Search Generative Experience): Google-un Ən Son Kəşfi

Google istifadəçilərin axtarış sorğuları ilə qarşılıqlı əlaqəsini inkişaf etdirərək Axtarış Generativ Təcrübəsi (SGE) ilə süni intellektin axtarış nəticələrinə inteqrasiyasında liderlik edir. SGE şəkillər və videolar kimi vizual məzmunu özündə birləşdirərək birbaşa axtarış nəticələrinin yuxarı hissəsində ümumiləşdirilmiş cavabları təqdim etmək üçün süni intellektdən istifadə edir. Bu dəyişiklik süni intellekt hissələrinin mənimsənilməsinin və qısa videolar, uzun videolar, forum müzakirələri, veb hekayələri və trend mövzular kimi müxtəlif formatları daxil etmək üçün mətndən kənar məzmunun şaxələndirilməsinin vacibliyini vurğulayır. SEO və məzmun yaradıcıları (creators)  süni intellekt fraqmentlərinin sıralamasını üstün tutmaqla müxtəlif məzmun formatlarından istifadə etməli və bu yeni mənzərəyə uyğunlaşmalıdırlar.
 

Ənənəvi məzmun yaratma modelinin tənəzzülü

Ənənəvi kontent yaratma modeli süni intellektlə yaradılan məzmunun artması və Google-un birbaşa ümumiləşdirilmiş cavabların çatdırılmasına diqqət yetirməsi səbəbindən problemlərlə üzləşir. Bu tendensiya bizneslərin məzmun strategiyalarını yenidən qiymətləndirməsi və kəmiyyətdən daha çox keyfiyyətə üstünlük verməsi zərurətini vurğulayır. Süni intellektə əsaslanan məzmunun yaradılmasını mənimsəmək və unikal, dəyərli fikirlərə diqqət yetirmək bizneslərə rəqəmsal məkanda fərqlənməyə kömək edə bilər.

 

seo
 

Sosial Media SEO-nun yüksəlişi

Sosial media SEO, TikTok və Instagram Reels kimi platformalardan istifadə etməklə müəssisələr organik şəkildə axtarış nəticələrində çıxmaq fürsətindən yararlana bilərlər. Bununla belə, cari SEO alətləri qısa məzmunun axtarış sisteminin nəticələri səhifələrinə təsirini tam əks etdirməyə bilər. Müəssisələr sosial media SEO strategiyalarını araşdırmalı və SERP-lərdə (Axtarış motorunun nəticələri səhifələri) qısa məzmunun görünüşünü izləyən vasitələrin hazırlanmasını dəstəkləməlidirlər.
 

elektron poçt

 

E-mail Marketinqi Yenidən Trenddədir

Yeni marketinq kanallarının yaranmasına baxmayaraq e-mail marketinqi target və satışları artırmaq üçün güclü bir vasitə olaraq qalır. E-poçt siyahısının yaradılması və inkişaf etdirilməsi biznes adamlarına öz auditoriyası ilə birbaşa əlaqə təqdim edir. Müəssisələr davamlı onlayn mövcudluq yaratmaq və auditoriya ilə daha dərin əlaqələr yaratmaq üçün e-poçt siyahılarını yaratmağa və genişləndirməyə üstünlük verməlidirlər.
 

Fərdiləşdirmə və İstifadəçi Təcrübəsinin əhəmiyyəti

Fərdiləşdirmə və istifadəçi təcrübəsi rəqəmsal marketinqdə getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edir və Google öz məhsulları arasında fərdiləşdirmənin inteqrasiyasına rəhbərlik edir. Müəssisələr istehlakçıların inkişaf edən gözləntilərini qarşılamaq üçün uyğunlaşdırılmış məzmun təqdim etməyə və veb sayt istifadəçi təcrübəsini optimallaşdırmağa diqqət etməlidir. Fərdiləşdirmə və istifadəçi təcrübəsini üstün tutmaqla, müəssisələr hədəf auditoriyasının üzləri ilə əlaqəni və sədaqəti artıra bilər.
 

pul

 

Güvən = pul 

İnternetdə artıq dərəcədə ümumi məzmun olduğundan istehlakçılar etibarlı və yüksək keyfiyyətli məlumat mənbələrinə daxil olmaq üçün daha çox pul ödəməyə hazırdırlar. Məzmun yaradıcıları ödəniş əvəzində eksklüziv məzmun təklif etməklə və bazarda fərqlənmək üçün xüsusi biliklərdən istifadə etməklə bu tendensiyadan yararlana bilərlər. Müəssisələr keyfiyyətli məzmunun dəyərini dərk edərək və pullu abunəliklər və qapalı məzmun modelləri vasitəsilə təcrübələrini monetizasiya etmək imkanlarını araşdırmalıdırlar.
 

Nəticə etibarı ilə 2024-cü ildə rəqəmsal marketinqdə uğur əldə etmək istıəyirsinizsə keyfiyyətli kontent, fərdiləşdirmə və istifadəçi təcrübəsini yüksək tutmaqla yaranan tendensiyaları qabaqcadan görübi və onlara uyğunlaşmalısınız. İnnovasiyaları qəbul edin, yeni texnologiyalardan istifadə etməkdən çəkinməyin. Rəqəmsal marketinqin gələcəyi dəyişikliyi qəbul etmək, yeniliklərə açıq olmaq və izləyicilərinə fayda təqdim etməsinə arxalanır.