logo
Rəqəmsal marketinq kampaniyalarında ROI-nin artırılması

Rəqəmsal marketinq kampaniyalarında ROI-nin artırılması

Rəqəmsal marketoloqlar cəmiyyətində “səviyyəli” ROI (gəlirlilik səviyyəsi) 5:1 olmalıdır, yəni marketinq kampaniyasına xərclənən hər 5 dollar üçün 1 dollar qazancdır.

Rəqəmsal marketinq sahəsində daim yeni məzmun, reklamlar və marketinq kampaniyaları yaradılır və onları biznesə çevirmək üçün strategiyalar qurulur.

Lakin, bütün bu səylər investisiyaların artmasına səbəb ola bilməz. Buna görə nəyin işlədiyini və nəyin işləmədiyini nə vaxt yoxlamaq lazım olduğunu müəyyən etmək üçün gəlirlilik səviyyəsi, yəni ROI nəzərə alınmalıdır.

Müsbət ROI qazanc deməkdir, yəni kampaniyalara investisiya qoymaq xərcləri daha azdır və müştəriləri xidmətə cəlb etmək daha çoxdur. Mənfi ROI isə zərər deməkdir! Biznesə investisiya qoymaqla gözlədiyinizdən daha az pul qazanmısınız deməkdir.

Niyə rəqəmsal marketinq mütəxəssisləri ROI ölçür?

ROI ölçüsü, hansı strategiyanın iş üçün ən təsirli olduğunu göstərir və təxmin edilən marketinq büdcəsinin formalaşdırılmasında kömək edir. Rəqəmsal marketinq kampaniyalarında, ROI bir kampaniyanın müvəffəqiyyətini təyin etmək üçün ölçülür. ROI Göstəricisini bilmək marketinq kampaniyanın səmərəliliyini artıracaqdır.

Rəqəmsal marketinq xidmətləri ilə ROI-ni necə artırmaq olar?

1. Məlumatlardan istifadə edin

Müasir dünyada getdikcə hər cür məlumatlarla qarşılaşırıq və onları təhlil etmək üçün bütün vasitələrimiz var. Datadan istifadə edərək, şirkətinizin fəaliyyətini görmək və məlumatlı qərarlar qəbul etmək üçün gəlirlik səviyyənizi hesablayın.

2. ROI hədəflərini təyin edin

Yaxşı müəyyən edilmiş məqsədlər onlayn marketinqinizin gəlirliliyini artıra bilər. Düşünülmüş məqsədlər uğur şansınızı artırır. Xüsusi, ölçülə bilən, əldə edilə bilən, müvafiq və zamana bağlı olan yəni SMART ROI hədəfləri təyin edin.

Məqsədlər ROI ölçümlərinizdən, xərclərinizdən və bir çox digər amillərdən asılıdır. İşiniz üçün hansı hədəflər qoymağınızdan asılı olmayaraq, daha yaxşı izləmə üçün onları qiymətləndirin.

3. Marketinq avtomatlaşdırma vasitələrindən istifadə edin

Marketinq avtomatlaşdırma vasitələri daha az xərclə daha çox mənfəət əldə etməyə və rəqəmsal marketinqdə ROI artırmağa kömək edir.

4. Kampaniyaları sınayın və tənzimləyin

Rəqəmsal marketinq kampaniyanızın aspektlərini sınamağı və sonra onları yaxşılaşdırmağın yollarını tapmağı təklif edir. Kampaniyanın hər tərəfi sınaqdan keçirilə bilər.

Marketinq ROI artırmağın ən yaxşı yollarından biri, kampaniyalarınızı yaxşılaşdırmaq üçün tez-tez təcrübə etməkdir.

Artan marketinq ROI sayəsində maddi irəliləyişləri izləyə biləcəksiniz. Marketinq kampaniyalarınızın effektivliyini asanlıqla görə bilərsiniz və müvafiq düzəlişlər edə biləcəksiniz.

6. Bir neçə cəbhədə işləyin

Rəqəmsal marketinq ictimaiyyətin diqqətini cəlb etmək üçün bir çox seçim və imkanlar təqdim edir. Resurslarınızı ikidən çox fəaliyyətə yönəldin.

Fərqli ünsiyyət kanallarından istifadə edin, səylərinizin tərzini dəyişdirin və uğur qazanmaq üçün strategiyaları məhdudlaşdırmayın.

7. Təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyənləşdirin

İmkanları müəyyənləşdirmək rəqəmsal marketinq xidmətlərinin çox vacib bir tərəfidir. Müştərilərə təqdim olunanlarda irəliləyişlər axtarmağınız tövsiyə olunur.

Müsbət rəylərin necə göründüyünü izləyin və effektivliyi artırmaq üçün tətbiq edin.

8. Addımlarınıza nəzarət edin

ROI artırmağın ən vacib yolu fəaliyyətlərinizi mütəmadi olaraq izləməkdir. Fəaliyyətlərinizi və strategiyalarınızı qiymətləndirmək davamlı inkişaf etməyə imkan verəcəkdir.

ROI, monitorinqə daha yaxşı nəzarət etmək üçün hərəkətlər və strategiyalarla tənzimlənir.

9. Axtarış motorunun optimallaşdırması

 SEO marketinqində ortalama ROI 22:1-dir ki, bu da 2200% - dir!

SEO, biznesin böyüməsi üçün səmərəli və geniş istifadə olunan marketinq strategiyasıdır. Düzgün tətbiq edildikdə, trafik çəkmək və müsbət ROI təmin etmək üçün daha çox seçim təmin edə bilər.

Axtarış motorunun optimallaşdırması trafikin keyfiyyətini artırır. Bu veb saytınızın fəaliyyətinə təsir göstərir. Daha yaxşı axtarış motorunun optimallaşdırması trafik yarada, auditoriyanı cəlb edə, inam yarada və səmərəliliyi artıra bilər ki, bu da ümumilikdə ROI artırır.

10. E-poçt marketinqi

E-poçt marketinqinə xərclənən 1 dollar üçün dəfələrlə qazanc əldə edəcəksiniz, bu satış gəlirliliyini artırmaq üçün bir strategiyadır. E-poçt marketinqi, səmərəliliyi artırmaq üçün digər onlayn marketinq strategiyaları ilə birlikdə istifadə edilə bilər. E-poçt marketinqi, strateji bir kampaniya yaratmaq üçün sərf olunan mənbələrin hədəflərinizə çatmasına və ya aşmasına kömək edib etmədiyini göstərən birbaşa strategiyadır.

11. Sosial media marketinqi

ROI, sosial media marketinq tapşırığı ilə əldə edilməli olan bir investisiya gəliri ölçüsüdür. Sosial media marketinq xidmətləri əsasən marka məlumatlılığını artırmaq üçün istifadə olunur ki, bu da investisiyanın geri qaytarılma ehtimalını artırır. Sosial media auditoriyanı sosial media ROI artırmaq üçün məzmun paylaşmağa təşviq edir.

12. Targeting

Klik başına ödəmə sistemi satışları artırır və trafikə səbəb olur. Klik başına ödəmə reklamları mütəxəssislər tərəfindən müntəzəm məlumat təhlili və kampaniyaların effektivliyini təmin etmək üçün optimallaşdırma üçün istifadə olunur. Klik başına ödəmə sistemi kampaniyaların yüksək səviyyədə idarə olunmasını təmin edir. PPC çox təsirli bir marketinq strategiyasıdır.

Reklam trafiki alqoritmik olaraq müəyyən edilir və müəyyən bir reklam kampaniyasının müəyyən bir büdcəsinə uyğundur.

Nəticə

Şirkətlərin 72%-i uğurlarını məzmun marketinq ROI-ni izləməklə əlaqələndirirlər.

Rəqəmsal marketinq xidmətləri tərəfindən tez-tez istifadə olunan effektiv onlayn texnologiyalarla ROI artırıla bilər. Rəqəmsal marketinqdə uğur qazanmağın açarı marketinq kampaniyalarını daim ölçmək və tənzimləməkdir.

Gəlir və ya satış, kampaniyalarınızın mənfəət və ya zərər verdiyini göstərən real ROI hesablamaq üçün istifadə olunan ən vacib ölçüdür.

Maksimum ROI maliyyə gəlirini artırmaq demək deyil. Yaxşı ROI müştəri mərkəzli marketinq səylərinin səmərəliliyi deməkdir.

ROI-ni artırmaq üçün bir məqsəd qoyulmalıdır. Uğurlu marketinq planı yaxşı qurulmalıdır.